Preskočiť na hlavný obsah

Pekný výlet so zlou navigáciou a všade samá svadba

Tento príbeh je smutný. A vlastne nie je, len som tú frázu počul od nejakého kamaráta. Každopádne je o menšom výlete, ktorý vzkrsol (či tak nejak...) v mojej mysli, keď sa mi opäť nechcelo učiť. Zalarmoval som 10 kamarátov a išlo sa. S jedným. Ale nezazlievam im to. Veď komu by sa o štvrtej poobede chcelo trepať do Nitry na Zobor.


Rozmýšľal som v akom štýle sa ponesú fotografie v tomto článku. Zas čiernobiela?  To už prosím nie (ha-ha). Ale zas všetko farebné byť nemôže, veď som študent, musím byť trošku depresívny. Tak teda nižšie uvidíte asi každú fotku v inom štýle, ale to nevadí. Späť k výletu.


Náš plán bol jednoduchý - vyjsť na Zobor na ktorom som nebol asi desať rokov, niečo pofotiť a ísť domov. Všetko nám už na začiatku skomplikovala navigácia. Ďakujeme Ti Google. 


Po zapeklitých uličkách, kde sa stredne veľké auto bálo o svoje "späťáky" sme sa prebrodili osídlením až do lesa. Ale veď cestu na Zobor Vám opisovať ani nebudem, každý ste tam boli stokrát. Nenáročný výstup pri ktorom som funel samozrejme už v polovici sme si spestrili menšími odbočkami z chodníka plného rodín s deťmi. Tak sa nám podarilo nájsť pár nedotknutých miest vhodných na fotky. 


Na vrchole už čakal tradičný výhľad na Nitru. A bolo teda vidieť poriadne ďaleko, pretože počasie bolo na jedničku (1). A tak sme fotili...


Zábava však len začína. Času bolo dosť, veď doma čakali len stovky neupravených fotiek a zopár zadaní do školy. Maličkosť. Tak sme teda uznali, že domov sa nám nechce. Na pláne bola prechádzka na Drážďovský kostolík - najikonickejšie a najgýčovejšie miesto v okolí. Ale to sa vraciame k navigácií od GÚGLU!!!! Veď načo ísť na po ceste, to je maistreamové. Namiesto toho sme si to do najbližšej dediny strihli pekne cez pole. Ale aj to malo svoje pozitíva, ktoré uvidíte práve teraz..


Pri kostolíku týčiacom sa na úpätí skaly nad chutnou dedinkou sme chytili ďalší šok. Viete čo robia všetci fotografi v pondelok podvečer? Fotia svadobné fotografie pri drážďovskom kostolíku. Minimálne aspoň tí traja, ktorých sme stretli. 

A tak... čo už budete robiť keď na každom rohu vidíte svadobný pár. Kto z vás by sa v tom momente nezmenil na paparazzi fotografa a nenafotil si len tak sériu svadobných fotografií? (teda nakoniec skôr nejaké "making of"). Alebo som divný? Každopádne moje fotky z toho dňa vyzerajú nejak takto...

Fotiek by bolo ešte milión, ale tieto ako ilustračné k nášmu pondelňajšiemu príbehu úplne stačia. Viac ale možno nájdete na mojom INSTAGRAME. Zapredanec.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Slovenské tradície #1 - zabíjačka /nevhodný obsah/

Prečo by niekto fotil vraždu? Dobre... nebudeme sa tu hrať na nejakých ochrancov a citlivky.  Ak je niekto duševne labilný, miluje zvieratá viac ako ľudský život, alebo je vegetarián, prosím tento blog rovno preskočte. Fakt.. pod týmto milým čuníkom sa začne diať presne to, čo si myslíte...

Dedina, aneb prvomájové oslavy po západňársky

Tridsiaty Apríl, nedeľa, sviatok... nudíte sa a neviete čo od dobroty. Presne to sa mi dnes stalo. Tak som sa teda vybral pozrieť na ten hurhaj v dedine, veď určite sa bude stavať slávny máj. Ale nie v našej, až také zlé to so mnou nie je... Chcel som niečo viac tradičné, slovenské. Tak som si po browsovaní obecnými stránkami našiel, že v neďalekej dedine zvyknú na prvého mája robiť vatru v strede dediny. To znelo fajn, tak tradične. Tak som sa tam vybral.  Zvyšok príbehu, ako som našiel už postavený máj, ako bola vatra desať metrov od paneláku, či kolotoč pred obchodom, kde hral pán gitarista.... to všetko si už pozriete na fotkách nižšie. Nuž čo, nabudúce sa za vidinou tradičných osláv vyberiem radšej na východ. Ak ma to nenapadne o druhej poobede ako dnes.

Leto sa rozbieha, alebo The Paranoid v Pasohlávkach

Toto leto bude hashtag #theparanoid na tomto blogu asi dosť často. Naskytla sa mi totiž možnosť, pobehať s chalanmi z tejto slovenskej kapelky zopár letných žúrov, koncertov a festivalov. Dnes otvorili svoju letnú koncertnú šnúru v českých Pasohlávkach. Improvizácia bola dnes dosť na mieste, keďže rozbiehajúci sa festival, zamračené počasie a ľudia trošku skomplikovali celé fotenie. Tak som sa rozhodol pre (mne už pomaly vlastné) viacmenej backstagové fotografie. Či moja snaha zachytiť atmosféru trošku inak vyšla alebo nie, to už nechám opäť na názore každého, kto tieto riadky číta. Viac fotiek zo všetkých akcií nájdete určite na ich Instagrame , Facebooku a na stránke www.theparanoid.sk . A keď máte radi dobrý metalíček, tak určite kuknite aj YouTube , kde sa možno v zostrihoch z koncertov vyskytnú taktiež nejaké moje roztrasené zábery (smiech!).